torsdag 10. februar 2011

Loppiskupp og tapetsering

Kjøpte dette lille, vegghengte telefonbordet på loppis i høst, men har ikke helt funnet ut hva jeg skal gjøre med det... la oss ta en titt i kottet...
Jammen var det ikke en tapetrest igjen fra tapetseringen av soverommet, og decoupagelim og -utstyr hadde jeg også igjen fra juleverkstedet... men har aldri tapetsert et møbel før, så vi må ha en prøvekanin...
En pappeske fra IKEA var perfekt prøvekanin!
Der limes...

...og vips var den ferdig. Det ble jo slett ikke verst...
Kanskje den kan stå på nattbordet, der passet den jo veeeldig godt til veggen bak...!
Skal kaste meg over telefonbordet med resten av tapetet en kveld når ungene er i seng... men det er et helt annet innlegg! :-)

3 kommentarer:

  1. Knalltøffe, der va du goe;-) Venter i spenning på telefonhyllå;-)

    SvarSlett
  2. Å den blei kule:), glede meg te å se telefonhyllå, eg har kjøpt lige telefonhylla på gjenbrugen:)

    snakkes i kveld.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. oh den vart fantastisk fin, skikkelig imponert. Glede meg til å sjå telefonhylla.

    SvarSlett