torsdag 1. august 2013

Skappelgenser - endelig!

Endelig er Skappelgenseren ferdigstrikket. Beklager at jeg ikke har tatt bilde av meg selv i den, det får komme etter hvert, var ikke helt klar for det i dag... Det tok en stund (nesten ett år!) fordi jeg har hatt det travelt, og i travle perioder prioriteres en god bok framfor strikketøyet når jeg har en stille stund. Men nå går det snart mot kalde, mørke kvelder, og da er den god å pakke seg inn i! Jeg har fulgt oppskriften på Maria Skappels blogg, men strikket den ca 10 cm kortere. Den går til omkring midt på hofta. Har brukt dobbelt alpakkagarn - du får kjøpt det bl.a. her!

1 kommentar:

  1. Å så fantastisk!!! Husker vi snakka om denne på jobben sist høst eller vår!! Den ble jo kjempefin. Akkurat lik min (fra samme oppskrift), bare blå!

    SvarSlett